Pakiet Premium kreowany jest przede wszystkim dla:
⇒ Klientów
⇒ Menadżerów średniego i wyższego szczebla
⇒ Wyróżniających się pracowników
⇒ Menadżerów wyższego szczebla firm partnerskich

Jednym z nadrzędnych celów oferowanych przez Navigator Travel Architects programu Premium jest pobudzenie motywacji oraz inspirowanie kadry kierowniczej i wyróżniających się pracowników poprzez wspólną podróż do nietypowych i wyjątkowych miejsc na świecie. Aktywności, które proponujemy wspomagają procesy integracyjne, którym sprzyja z pewnością przeżycie wspólnej i ekscytującej przygody.
Przygoda, wyzwanie, wspólne działanie, pokonywanie trudności, wygrana to buduje poczucie własnej wartości i wzmacnia charakter. Doświadczenia typu adventure można przenieść do przestrzeni biznesowej. Metody survivalu to rozwiązania, które sprawdzą się również w Państwa firmie.
Oferujemy Państwu organizację wyjazdów firmowych dzięki którym pracownicy i współpracownicy Państwa firmy odwiedzają i poznają wyjątkowe miejsca, podczas których przeżywają niesamowite przygody, które stają się dla nich także źródłem inspiracji podczas wykonywania pracy zawodowej oraz rozwiązywania bieżących problemów. Podczas naszych podróży Państwa pracownicy mają możliwość poznania siebie , własnych słabości, a także wzmacniają poczucie własnej wartości. Następuje duży wzrost poziomu motywacji, a także kreują się i rozwijają pozytywne relacje w zespole.
Efektem zorganizowania wyprawy dla pracowników jest także mnóstwo korzyści dla Państwa firmy, a mianowicie:
⇒ zmotywowanie i zadowolenie zespołu
⇒ wzrost efektywności pracy i zintegrowany zespół
⇒ zwiększenie obrotu firmy
Nie czekaj, skontaktuj się już dziś i razem rozpocznijmy przygodę…
